Coraz więcej sieci handlowych poszerza swój zakres działalności o nowe, nieraz zaskakujące obszary. Niedawno Żabka wprowadziła usługi czyszczenia i naprawy butów, tworząc konkurencję dla lokalnych szewców. Tymczasem sieć Super-Pharm, znana dotychczas ze sprzedaży kosmetyków i leków w dużych galeriach handlowych, postanowiła uruchomić w swoich punktach… usługi fryzjerskie.
Super-Pharm ogłosił, że otworzy wkrótce w Warszawie dwie pierwsze drogerie bez aptek. Mają one koncertować się na pielęgnacji ciała i włosów, sprzedawać nowe marki kosmetyczne i oferować klientom zabiegi fryzjerskie oraz badania skóry.
Czytaj więcej
Będzie rebranding sieci salonów jednej z najstarszych polskich marek odzieżowych - Wólczanka. To element strategicznego planu modowo-jubilerskiej Grupy VRG.
— To miejsca, w których na pierwszym miejscu stawiać będziemy przyjemność dbania o siebie. Luksus spędzania czasu na wyjątkowej pielęgnacji jest bowiem podstawą dobrego wyglądu i lepszego samopoczucia — wyjaśnia Monika Kolaszyńska, dyrektor generalna Super-Pharm.
— W nowym unikatowym na polskim rynku modelu Skin & Beauty by Super-Pharm oferować będziemy profesjonalne usługi, aby spełniać marzenia najbardziej wymagających klientów — dodała.