InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Znana firma kurierska zaapelowała, by nie odmieniać przez przypadki nazwy należących do niej automatów paczkowych. InPost od lat walczy o swój znak towarowy Paczkomat z Pocztą Polską.

Publikacja: 14.02.2023 13:20

InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Foto: Adobe Stock

ala

Kierowana przez Rafała Brzoskę spółka InPost skierowała do swoich kontrahentów e-maile, w których domaga się, by nie odmieniali przez przypadki znaku towarowego Paczkomat.

„Korzystaj z poprawnej formy i nie odmieniaj znaku towarowego Paczkomat®. W razie potrzeby znak towarowy Paczkomat® poprzedź słowami »urządzenie/automat« i odmieniaj wyłącznie to słowo (np. Lista dostępnych urządzeń Paczkomat®)” – brzmi treść wysyłanej przez InPost wiadomości, do której dotarł portal Forsal.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne