Reklama

InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Znana firma kurierska zaapelowała, by nie odmieniać przez przypadki nazwy należących do niej automatów paczkowych. InPost od lat walczy o swój znak towarowy Paczkomat z Pocztą Polską.

Publikacja: 14.02.2023 13:20

InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Foto: Adobe Stock

ala

Kierowana przez Rafała Brzoskę spółka InPost skierowała do swoich kontrahentów e-maile, w których domaga się, by nie odmieniali przez przypadki znaku towarowego Paczkomat.

„Korzystaj z poprawnej formy i nie odmieniaj znaku towarowego Paczkomat®. W razie potrzeby znak towarowy Paczkomat® poprzedź słowami »urządzenie/automat« i odmieniaj wyłącznie to słowo (np. Lista dostępnych urządzeń Paczkomat®)” – brzmi treść wysyłanej przez InPost wiadomości, do której dotarł portal Forsal.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kreml zagrabia kolejne firmy. Teraz kraby i przekąski będą zarabiać na wojnę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama