Reklama

Zautomatyzować komunikację i serwis

Zdolność adaptacji do zmieniających się uwarunkowań technologicznych decyduje dziś o możliwościach rozwojowych przedsiębiorstw. Modelowy przykład efektywnego podejścia do zarządzania takimi procesami stanowi firma BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o.

Publikacja: 31.03.2016 14:59

Zautomatyzować komunikację i serwis

Foto: Materiał Partnera

Firma, założona w latach 90. przez Krzysztofa i Beatę Fedorowiczów, zna uwarunkowania rynkowe, specyfikę branży, a dziś zdecydowanie wyznacza w niej standardy. Początkowo zajmowała się szeroko rozumianą dystrybucją środków czystości, importowała też specjalistyczne maszyny z Europy Zachodniej. Z czasem rozpoczęła własną produkcję maszyn czyszczących i myjni bezdotykowych, które dziś stanowią podstawowy przedmiot jej działalności. Myjnie BKF znaleźć można w Czechach, Słowacji, Kazachstanie, Białorusi czy Rosji. W Polsce działa ponad 700 myjni wyprodukowanych w podszczecińskiej fabryce, a liczba ta ciągle rośnie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama