Zautomatyzować komunikację i serwis

Zdolność adaptacji do zmieniających się uwarunkowań technologicznych decyduje dziś o możliwościach rozwojowych przedsiębiorstw. Modelowy przykład efektywnego podejścia do zarządzania takimi procesami stanowi firma BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o.

Publikacja: 31.03.2016 14:59

Zautomatyzować komunikację i serwis

Foto: Materiał Partnera

Firma, założona w latach 90. przez Krzysztofa i Beatę Fedorowiczów, zna uwarunkowania rynkowe, specyfikę branży, a dziś zdecydowanie wyznacza w niej standardy. Początkowo zajmowała się szeroko rozumianą dystrybucją środków czystości, importowała też specjalistyczne maszyny z Europy Zachodniej. Z czasem rozpoczęła własną produkcję maszyn czyszczących i myjni bezdotykowych, które dziś stanowią podstawowy przedmiot jej działalności. Myjnie BKF znaleźć można w Czechach, Słowacji, Kazachstanie, Białorusi czy Rosji. W Polsce działa ponad 700 myjni wyprodukowanych w podszczecińskiej fabryce, a liczba ta ciągle rośnie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama