Reklama

Zautomatyzować komunikację i serwis

Zdolność adaptacji do zmieniających się uwarunkowań technologicznych decyduje dziś o możliwościach rozwojowych przedsiębiorstw. Modelowy przykład efektywnego podejścia do zarządzania takimi procesami stanowi firma BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o.

Publikacja: 31.03.2016 14:59

Zautomatyzować komunikację i serwis

Foto: Materiał Partnera

Firma, założona w latach 90. przez Krzysztofa i Beatę Fedorowiczów, zna uwarunkowania rynkowe, specyfikę branży, a dziś zdecydowanie wyznacza w niej standardy. Początkowo zajmowała się szeroko rozumianą dystrybucją środków czystości, importowała też specjalistyczne maszyny z Europy Zachodniej. Z czasem rozpoczęła własną produkcję maszyn czyszczących i myjni bezdotykowych, które dziś stanowią podstawowy przedmiot jej działalności. Myjnie BKF znaleźć można w Czechach, Słowacji, Kazachstanie, Białorusi czy Rosji. W Polsce działa ponad 700 myjni wyprodukowanych w podszczecińskiej fabryce, a liczba ta ciągle rośnie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump i Putin bez spotkania, USA i Australia o metalach, Automitve w napięciu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Etyka w biznesie – inwestycja czy kaprys regulatorów
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Biznes
Nadchodzi „przebudzenie”? Eksperci prognozują lepsze czasy dla start-upów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Polacy szukają oszczędności, UE odcina się od rosyjskiego gazu, awaria Amazona
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama