Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 08:59 Publikacja: 23.11.2022 03:00
Foto: Adobe stock
Nasz czytelnik, pan Marek, nie mógł w ogóle korzystać z telefonu komórkowego w podróży zagranicznej. Z tego powodu złożył reklamację u operatora, z usług którego korzysta w kraju – sieci Play. Telekom jej jednak nie przyjął, winiąc za zaistniałą sytuację użytkownika. Co się wydarzyło?
Szykując się do wyjazdu, w lipcu nasz czytelnik poprosił w punkcie obsługi klienta sieci Play o blokadę o transferu danych w roamingu oraz zmianę limitu wydatków na usługi premium. W sierpniu wyjechał do Stanów Zjednoczonych. Ku jego zdziwieniu nie mógł wykonywać tam żadnych połączeń telefonicznych ani SMS-owych. Jak relacjonuje, nie pomogły zdalne kontakty z konsultantami operatora, mimo że jeden z nich zapewniał, że poprawił ustawienia.
Izraelski atak na irańskie cele nuklearne pogłębia konflikt na Bliskim Wschodzie. TikTok rewolucjonizuje e-comme...
Gaz ziemny nadal pozostanie podstawowym paliwem uzupełniającym europejski, coraz bardziej zielony miks energetyc...
Wkrótce będziemy omawiać 13. pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skiero...
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas