Reklama

Maleje optymizm internetowych spółek

Zarabiające na reklamie w internecie polskie firmy liczą na zwiększenie wydatków na tego typu promocję w 2022 r. Najnowsza z prognoz mówi już jednak tylko o 5-proc. wzroście.

Publikacja: 24.08.2022 03:00

Maleje optymizm internetowych spółek

Foto: Adobe Stock

W miniony czwartek zarząd Cyfrowego Polsatu oceniał, że wydatki na reklamę w internecie w Polsce będą w 2022 r. wyższe o 9 proc. niż w roku ubiegłym. W piątek zarząd Agory, wydawcy „Gazety Wyborczej”, podtrzymał swoje zdanie, że wzrost ten wyniesie od 5 do 8 proc. We wtorek zaś Jacek Świderski, szef Wirtualna Polska Holding, grupy, do której należy jeden z największych portali horyzontalnych w kraju i szereg serwisów zarabiających na reklamie, ocenił, że może to być tylko 5 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kreml zagrabia kolejne firmy. Teraz kraby i przekąski będą zarabiać na wojnę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama