Aktualizacja: 23.06.2016 22:31 Publikacja: 23.06.2016 21:13
2 zdjęcia
ZobaczFoto: materiały prasowe
Tysięcznym sklepem w Polsce został pierwszy w Warszawie salon nowej marki Tallinder. Obecnie gdańska grupa w kilkunastu krajach ma łącznie 1640 sklepów.
– Polski rynek jest dla nas bardzo ważny: tu mamy najwięcej sklepów, tu debiutują kolejne nasze marki, tu tworzymy kilkanaście tysięcy miejsc pracy. Ale jednocześnie postrzegamy go jako mocno już nasycony – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.
Strategia Orlenu, który prowadzi działalność na wielu rynkach, ma przełożenie na proces transformacji w całym re...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
W czwartek doszło do wycieku danych logowania części klientów korzystających z usług biura podróży Itaka Nowa. W...
Trump i Xi Jinping łagodzą konflikt handlowy, Parlament Europejski żąda zmian w budżecie UE, a ustawa schronowa...
Na rozwój sektora usług biznesowych w Polsce coraz mocniej wpływa inteligentna automatyzacja procesów, a także k...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Grupa Żabka po raz kolejny otrzymała certyfikat przyznawany przez szwajcarską fundację EQUAL-SALARY, potwierdzaj...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas