Aktualizacja: 04.10.2016 23:04 Publikacja: 04.10.2016 22:54
Carsten Spohr
Foto: Bloomberg
Carsten Spohr uznał, że zapewnienie rozwoju grupie, to z jednej strony cięcie kosztów, z drugiej walka z liniami niskokosztowymi i wreszcie – ograniczenie ekspansji linii z Zatoki. Tutaj ma wsparcie innych przewoźników europejskich zrzeszonych w organizacji Airlines4Europe. Dlatego toczy dzisiaj wojnę na trzech frontach jednocześnie.
Ostatnie decyzje Spohra to także kolejna odsłona konsolidacji na europejskim niebie i szansa na wysunięcie się niemieckiej grupy na pozycję największej grupy lotniczej w Europie.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas