Autosan musi sobie poradzić bez wojska

Artyleria z HSW i radarowy PIT-Radwar nie chcą już dopłacać do Autosanu. Właściciele zakładów z Sanoka chcą sprzedać swoje udziały w autobusowej firmie.

Aktualizacja: 19.02.2021 10:09 Publikacja: 18.02.2021 21:00

Autobusy elektryczne z Autosanu otworzyły spółce drogę do poro- zumienia o współpracy z energetyką w

Autobusy elektryczne z Autosanu otworzyły spółce drogę do poro- zumienia o współpracy z energetyką w dziedzinie elektromobilności

Foto: PAP

Wskrzeszenie i odbudowa upadłych zakładów miały być dowodem skuteczności gospodarczej polityki PiS. Wiosną 2016 r. w obecności kamer premier Beata Szydło patronowała przejmowaniu od syndyka aktywów upadłej fabryki sanockich autobusów. Obecnie współwłaściciele Autosanu: Huta Stalowa Wola i warszawski PIT-Radwar szukają nabywcy udziałów zatrudniającej 400 pracowników firmy, dla której podstawowym produktem stają się niskoemisyjne autobusy, a nie sprzęt dla wojska.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
NATO wzmacnia swoją północ. Gdzie pojawią się kolejne wojska sojuszników?
Biznes
Rekordowa liczba odwiedzających Warszawę
Biznes
Nvidia znów najwięcej wartą spółką na świecie. Mimo zamknięcia rynku chińskiego
Biznes
Szczyt NATO, zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach i nowy podatek bankowy
Materiał Promocyjny
Z pieluszek produkowanych w warszawskiej fabryce Procter & Gamble korzystają miliony dzieci na całym świecie