Reklama
Rozwiń
Reklama

W sieci usługi można nie tylko sprzedawać, ale też świadczyć

Dzisiaj zakupy internetowe kojarzą się w zasadzie z nabywaniem produktów, jednym z nielicznych wyjątków jest segment turystyczny. Konsumenci kupują przez internet bilety, wycieczki, rezerwują hotele już dość chętnie, choć oczywiście wciąż tradycyjna sprzedaż trzyma się mocno.

Aktualizacja: 22.05.2017 20:58 Publikacja: 22.05.2017 20:41

Foto: Bloomberg

Zdaniem branżowych ekspertów kolejne lata będą należały do e-sprzedaży usług, dzięki którym rynek będzie się rozwijał w coraz szybszym tempie. Będzie to możliwe dzięki znacznie intensywniejszej sprzedaży usług medycznych, finansowych, edukacyjnych czy pośrednictwa przy poszukiwaniu pracy bądź mieszkania.

– Już teraz widzimy na platformie Shoper rosnący udział sklepów z usługami, np. szkoleniami, serwisem, biletami na wydarzenia. Przez internet będziemy kupować więcej i częściej, ze względu na wygodę i szybkość transakcji – mówi Tomasz Tybon, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Dreamcommerce, dostawcy oprogramowania Shoper.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama