„Sodexo potwierdza dojście do porozumienia z Accor w sprawie planów sprzedaży Lido de Paris” — poinformowała w emailu Reutera osoba z biura prasowego Sodexo potwierdzając wcześniejszą informację dziennika „Les Echos”. Na początku nowego tygodnia przewidziano spotkania z przedstawicielami załóg, innych szczegółów na razie nie ujawniono. Cena zapłacona za kabaret będzie symboliczna ze względu na trudności sektora rozrywek wynikające z pandemii — dodał „Les Echos”.

Francuski dziennik również jako pierwszy ujawnił w końcu września o prowadzących negocjacjach w sprawie Lido przez obie firmy, bo Sodexo „zamierza bardziej ofensywnie wejść na światowy rynek tzw. pakietów gościnnych podczas imprez kulturalnych, sportowych i korporacyjnych o wartości 76 mld dolarów i zrezygnować z własności takich miejsc jak paryskie Lido”.

Miesiąc później tygodnik „Le Capital” odnotował za AFP, że dział Sodexo Live znalazł z Accir wspólny grunt w sprawie odsprzedaży kabaretu. Sodexo zamierza zakończyć przygodę kapitałową zaczętą w 2006 r., polegającą na kupnie 55,5 proc. udziałów w kabarecie, obok rodziny jego założycieli Clérico. Trzy lata później Sodexo było już wyłącznym akcjonariuszem. Firma nie szczędziła środków, przeznaczyła 25 mln euro na modernizację sali widowiskowej i na nowy spektakl w reżyserii Franco Dragone, który wcześniej pracował dla Cirque du Soleil.