Aktualizacja: 11.12.2024 23:29 Publikacja: 17.11.2021 14:16
Foto: www.rivian.com
Istniejący od 12 lat start-up Rivian dopiero w zeszłym tygodniu trafił na giełdę, która natychmiast wyceniła go wysoko, choć przez wszystkie lata istnienia firma nie przyniosła przychodów. Wartość firmy od momentu debiutu giełdowego wzrosła dwukrotnie i Rivian obecnie jest wyceniany na 140 mld dolarów, o miliard więcej niż wart 139 mld Volkswagen. Wartość start-upu zajmującego się produkcją aut elektrycznych to już prawie połowa wartości Toyoty (wartej 306 mld dolarów), ale wciąż niewielki ułamek wycenianej na bilion dolarów Tesli.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Grupa Volkswagen i Rivian Automotive ogłosiły oficjalnie połączenie sił. Niemcy zainwestują olbrzymie kwoty w wykupienie połowy udziałów.
Według doniesień mediów amerykański producent Rivian ma dopłaca do każdego wyprodukowanego samochodu. Teraz marka produkująca m.in. elektryczne pick-upy chce drastycznie obniżyć koszty produkcji.
Lucid Motors to amerykański producent aut elektrycznych, który działa od 2007 roku. Należy do saudyjskiego funduszu inwestycyjnego Public Investment Fund. Firma była uważana, za jedną z tych marek, które miały szansę osiągnąć sukces i odebrać klientów Tesli. Teraz Lucid musi zwolnić część swoich pracowników.
Bilanse kwartalne publikowane w listopadzie przez producentów pojazdów elektrycznych pokazują, że bardzo trudno im osiągać zakładane cele i jednocześnie szybko zużywają rezerwy gotówki.
Tesla zamierza rozpocząć pod koniec 2023 r. w Austin w Teksasie seryjną produkcję Cybertrucka, dwa lata później wobec pierwotnego terminu. Cybertruck miał być pierwszym elektrycznym pickupem na rynku, ale ograł go Ford i Rivian.
Rivian Automobile, producent elektrycznych pojazdów z San Francisco podtrzymuje plany wyprodukowania w tym roku 25 tys. aut. W II kwartale firma miała stratę netto 1,7 mld dolarów.
Rok ten przyniósł wyjątkową dynamikę wydarzeń w PreZero, a także w kluczowych obszarach dla branży gospodarki odpadami w Polsce.
Szybko reagujemy na potrzeby klienta. Potrafimy sprawnie dostosować do nich nasze rozwiązania. Dzięki temu jesteśmy rozpoznawalnym producentem na świecie i monopolistą w Polsce – mówi Rafał Worek, wiceprezes Ponaru Wadowice.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas