Reklama
Rozwiń
Reklama

Musimy przyzwyczaić się do niedoborów

Kłopoty branży motoryzacyjnej z dostępem do półprzewodników, to tylko wierzchołek wielkiej góry lodowej. Przy zapchanych portach i wyłączeniach w produkcji musimy przyzwyczaić się, że czasy, kiedy wszystko było dostępne to przeszłość.

Publikacja: 26.09.2021 16:35

Musimy przyzwyczaić się do niedoborów

Foto: Hollie Adams/Bloomberg

I minie z pewnością z pół roku, jeśli nie dłużej, zanim sytuacja choć trochę się unormuje. Ale znacznie pewniejsze jest to, że firmy przeorientują swoją politykę współpracy z dostawcami i postawią na fabryki, które nie są na drugim końcu świata, ale jak najbliżej. Doskonałym przykładem, że rzeczywiście to zaczyna się dziać jest ostatnia decyzja Daimlera o zainwestowaniu 1,2 mld euro w Automotive Cells Company (ACC) producenta baterii do aut elektrycznych. I to w sytuacji, kiedy już ma fabryki baterii w Niemczech i w Polsce.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama