Reklama
Rozwiń
Reklama

Musimy przyzwyczaić się do niedoborów

Kłopoty branży motoryzacyjnej z dostępem do półprzewodników, to tylko wierzchołek wielkiej góry lodowej. Przy zapchanych portach i wyłączeniach w produkcji musimy przyzwyczaić się, że czasy, kiedy wszystko było dostępne to przeszłość.

Publikacja: 26.09.2021 16:35

Musimy przyzwyczaić się do niedoborów

Foto: Hollie Adams/Bloomberg

I minie z pewnością z pół roku, jeśli nie dłużej, zanim sytuacja choć trochę się unormuje. Ale znacznie pewniejsze jest to, że firmy przeorientują swoją politykę współpracy z dostawcami i postawią na fabryki, które nie są na drugim końcu świata, ale jak najbliżej. Doskonałym przykładem, że rzeczywiście to zaczyna się dziać jest ostatnia decyzja Daimlera o zainwestowaniu 1,2 mld euro w Automotive Cells Company (ACC) producenta baterii do aut elektrycznych. I to w sytuacji, kiedy już ma fabryki baterii w Niemczech i w Polsce.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama