Aktualizacja: 03.05.2025 11:28 Publikacja: 26.09.2021 16:35
Foto: Hollie Adams/Bloomberg
I minie z pewnością z pół roku, jeśli nie dłużej, zanim sytuacja choć trochę się unormuje. Ale znacznie pewniejsze jest to, że firmy przeorientują swoją politykę współpracy z dostawcami i postawią na fabryki, które nie są na drugim końcu świata, ale jak najbliżej. Doskonałym przykładem, że rzeczywiście to zaczyna się dziać jest ostatnia decyzja Daimlera o zainwestowaniu 1,2 mld euro w Automotive Cells Company (ACC) producenta baterii do aut elektrycznych. I to w sytuacji, kiedy już ma fabryki baterii w Niemczech i w Polsce.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas