Cyfrowa rewolucja w firmach. Małe biznesy przenoszą się do sieci

30 proc. przedsiębiorstw, które rozkręciły w czasie pandemii działalność w internecie, notuje wzrost liczby odwiedzin online. Co czwarta firma zdobyła nowych klientów, a co piąta zwiększyła sprzedaż – wynika z najnowszych badań Ipsos.

Publikacja: 09.09.2021 19:44

Cyfrowa rewolucja w firmach. Małe biznesy przenoszą się do sieci

Foto: Adobe Stock

 

O tym, że pandemia – na skutek lockdownów oraz wdrożenia pracy i nauki zdalnej – wywołała cyfrową rewolucję w firmach, również tych mikro- i małych, mówi się już od wielu miesięcy. Ale teraz, dzięki badaniom Ipsos, widać, jak mocno przechodzenie na biznes online zmieniło obraz polskich przedsiębiorstw. Eksperci wskazują, że uruchomienie czy zdynamizowanie działalności online pozwoliło uodpornić wiele firm na kryzys i wyjść na rynki zagraniczne. Potwierdza to fakt, że w czasie pandemii powstało kilka tysięcy nowych e-sklepów.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku