Reklama

Nadzieje i obawy odzieżowych firm

Powrót sklepów z odzieżą i obuwiem do wyników sprzed pandemii nie jest łatwy, a czasem wymusza zmianę strategii – wskazują raporty przedstawicieli sektora.

Publikacja: 26.08.2021 21:00

Nadzieje i obawy odzieżowych firm

Foto: materiały prasowe

VRG, właściciel takich marek jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler i W.Kruk, chce w tym roku znacząco poprawić wyniki w porównaniu z 2020 r. Na razie podsumował pierwsze półrocze. Wyniki modowo-jubilerskiej grupy VRG są faktycznie lepsze niż w takim samym czasie w pandemicznym 2020 r. Natomiast są nadal sporo słabsze niż w 2019 r.

Przychody krakowskiej grupy w zakończonym 30 czerwca okresie wyniosły nieco ponad 416 mln zł i były o około 14 proc. niższe niż w ostatnim roku przed pandemią. Zysk operacyjny powiększony o amortyzację (EBITDA) okazał się zaś słabszy niż w I połowie 2019 r. o około 33 proc. Jeszcze większy dystans dzieli wykazany po sześciu miesiącach br. i 2019 r. wynik netto. Półroczny czysty zarobek grupy VRG wyniósł 2,8 mln zł, podczas gdy w 2019 r. blisko 22 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama