Lojalni klienci w Wielkiej Brytanii przepłacają rocznie 4 mld funtów. Nadzór rynku chce, by to się skończyło

Lojalny klient to skarb tylko w słowach. Faktycznie firmy ubezpieczeniowe czy telekomy „zdzierają” z lojalnych klientów dużo pieniędzy.

Aktualizacja: 19.12.2018 14:57 Publikacja: 19.12.2018 14:36

Lojalni klienci w Wielkiej Brytanii przepłacają rocznie 4 mld funtów. Nadzór rynku chce, by to się skończyło

Foto: 123rf.com

Brytyjski odpowiednik polskiego UOKiK, Competition and Markets Authotrity (CMA) przedłożył projekt radykalnej reformy funkcjonowania firm ubezpieczeniowych, telekomów i firm udzielających pożyczek hipotecznych. Plan reformy pojawił się wskutek dochodzenia, z którego wynika, że brytyjskie firmy „zdzierają” z lojalnych klientów 4 mld funtów rocznie jako „karę za lojalność”.

Z dochodzenia wynika, że konsumenci są wykorzystywani przez firmy. Szczególną uwagę nadzoru zwrócił fakt, że na ryzyko „kary za lojalność” szczególnie narażeni są konsumenci w podeszłym wieku oraz ci o niskich dochodach, to właśnie w nich praktyki firm uderzają najbardziej.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji