To, że satelitarna platforma – nowy właściciel mPunktu - i Polkomtel (niegdyś największy partner dilerskiej sieci) podzieliły się sklepami wiadomo było już kilka miesięcy temu. Informacja, że kilkadziesiąt sklepów kupił Polkomtel stanowi pewnego rodzaju zaskoczenie.

Cyfrowy Polsat jest udziałowcem mPunktu od 2009 r., gdy kupił 45 proc. udziałów dilerskiej sieci usług komórkowych. W maju 2010 zwiększył swoje zaangażowanie w mPunkcie do 94 proc., a w czerwcu do 100 proc. mPunkt oferuje obecnie produkty i usługi Cyfrowego Polsatu. Wcześniej sprzedawał usługi Polkomtela, ale pod koniec 2009 roku operator sieci Plus wypowiedział mu umowę agencyjną. Poza usługami Cyfrowego Polsatu w mPunktach można kupić karty pre-paid sieci Play, Orange oraz Plus. Sieć sprzedaży największej platformy cyfrowej składa się magazynu centralnego, 29 dystrybutorów regionalnych oraz 1.247 autoryzowanych punktów sprzedaży.