[b][link=http://www.rp.pl/temat/541530.html]Więcej na naszej stronie poświęconej tegorocznemu salonowi w Paryżu[/link][/b]
Auta większe, ale oszczędniejsze od modeli takiej samej wielkości produkowanych wcześniej. Nowa bardziej sportowa linia. Pojazdy małe przeznaczone dla młodszych klientów. A do tego jeszcze samochodowe żarty, w tym wariacje na temat mody w których przodują Francuzi. Takie premiery zapowiadają na rozpoczynający się w środę wieczorem w Paryżu Międzynarodowy Salon Samochodowy. Pierwszy wieczór, to głównie kolacje na które dziennikarzy zapraszają prezesi koncernów. Wiadomo też, jakie będą mieli przesłanie: kryzys się skończył, a my wyszliśmy z tego zwycięsko. [wyimek] [b][link=http://www.rp.pl/galeria/240264,1,541991.html]Galeria zdjęć[/link][/b][/wyimek]
[srodtytul] Chevrolet idzie w wielkość[/srodtytul]
Ofensywę na europejskim rynku planuje Chevrolet. Ta tańsza marka General Motors, przedstawi zupełnie nowy model — Orlando, a oprócz tego 5-drzwiowe Aveo i Cruz oraz nową Captivę. Wszystkie te auta będą pokazane w wersjach europejskich. Orlando jest reklamowany jako auto rodzinne, ma 7 siedzeń a na rynku znajdzie się latem 2011 roku. Został skonstruowany na podstawie kanciastego projektu przedstawionego 2 lata temu również na paryskich targach. Siedem siedzeń ma również nowa Captiva, przy tym temu modelowi Amerykanie przy wsparciu Koreańczyków nadali bardziej sportowy wygląd, nie zapominając i o lepszych silnikach, które dotychczas były słabym punktem tej marki. „Podrasowane”, bardziej sportowe w wyglądzie nowe Aveo ma zachęcić młodszych Europejczyków do kupna Chevroleta.
[srodtytul] Elegancki i rockandrolowy[/srodtytul]