Polska zmienia wizerunek

Na zakończonych w Berlinie międzynarodowych targach turystycznych ITB Polska zaprezentowała się jako kraj dynamiczny i nowoczesny. W W stolicy Niemiec reklamowały nas stworki, które mają stać się maskotkami naszego kraju na kolejne lata

Publikacja: 14.03.2011 11:03

Polska jako kraj partnerski tegorocznego ITB miała możliwość szerokiej prezentacji na targach. Intensywne działania promocyjne związane są z ważnymi wydarzeniami, które to w najbliższym czasie będą dotyczyć naszego kraju. W przeciągu nieco ponad roku Polsce przypadnie pełnienie  Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej oraz organizacja trzeciej pod względem wielkości imprezy sportowej na świecie – Mistrzostw EURO 2012.

Oprócz promocji na rynku niemieckim, po zakończeniu działań związanych z targami ITB, kampania promocji Polski realizowana przez Polską Organizację Turystyczną obejmie także rynek brytyjski i rynek francuski, a prowadzona kampania będzie miała charakter edukacyjny, ukazujący Polskę jako kraj inny niż wszystkie, zaskakujący, otwarty i z charakterem, pełen dynamicznie rozwijających się miast. Akcenty zostaną również położone na prezydencję i Euro 2012.

Hasło, którym Polska Organizacja Turystyczna będzie promowała Polskę przez najbliższe lata brzmi MOVE YOUR IMAGINATION (Porusz wyobraźnię - ang.)

Głównym punktem gali otwarcia ITB była wyjątkowa opowieść o Polsce - multimedialny pokaz w technologii 3D, z perfekcyjnie dobraną muzyką. Poruszając charakterystyczną białą kostką, specjalnie wyprodukowaną na ceremonię, goście mieli „wchodzić w interakcję" ze światem 3D, w którym zawierała się polska oferta turystyczna: przyroda, kultura, miasta gospodarze EURO. Film zrealizowało studio Platige Image pod kierunkiem nominowanego przed laty do Oskara reżysera Tomasza Bagińskiego.

Fragment filmu promującego Polską:

Występ tanecznej grupy VOLT pokazał, że tańce ludowe we współczesnych interpretacjach są równie ciekawa i oryginalne, a jednocześnie mogą dotrzeć do większego grona odbiorców. Dłuższą owację od tego widowiska, podczas prezentacji w Berlinie, otrzymał jedynie obecny na gali Lech Wałęsa.

Fragment ceremonii otwarcia. Występ VOLT:

Ze stworkami typu urban toys, które promują Polskę wśród Berlińczyków związany jest konkurs. Każda z 5 figur ma na korpusie po jednej literze. Należało je sfotografować, a litery ustawić tak, by utworzyły hasło-rozwiązanie - POLEN (Polska - niem.). Niemcy, którzy wzięli udział w zabawie mieli szansę wygrania wyjazdu do Polski. Jak mówili w Berlinie przedstawiciele POT, po zakończeniu akcji, stworki otrzyma jedno z polskich miast.

Korespondencja z Berlina

Polska jako kraj partnerski tegorocznego ITB miała możliwość szerokiej prezentacji na targach. Intensywne działania promocyjne związane są z ważnymi wydarzeniami, które to w najbliższym czasie będą dotyczyć naszego kraju. W przeciągu nieco ponad roku Polsce przypadnie pełnienie  Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej oraz organizacja trzeciej pod względem wielkości imprezy sportowej na świecie – Mistrzostw EURO 2012.

Oprócz promocji na rynku niemieckim, po zakończeniu działań związanych z targami ITB, kampania promocji Polski realizowana przez Polską Organizację Turystyczną obejmie także rynek brytyjski i rynek francuski, a prowadzona kampania będzie miała charakter edukacyjny, ukazujący Polskę jako kraj inny niż wszystkie, zaskakujący, otwarty i z charakterem, pełen dynamicznie rozwijających się miast. Akcenty zostaną również położone na prezydencję i Euro 2012.

Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?