To siódmy smak napoju owocowego znanego w latach 90. XX wieku, który firma FoodCare reaktywowała w połowie ubiegłego roku. Wiesław Włodarski, właściciel spółki, zapowiedział na początku tego roku w rozmowie z „Rz", że Frugo ma być jednym z motorów napędzających jej tegoroczną sprzedaż.  W 2011 r. przychody FoodCare urosły o 11 proc., do około 465 mln zł.

Dzięki linii produkcyjnej, którą FoodCare uruchomi w zakładzie w Niepołomicach, sprzedaż napojów Frugo zwiększy się o co najmniej 30 proc.

FoodCare nie chce firmować marką Frugo jedynie napojów. W tym roku zacznie rozszerzanie oferty pod nią od sorbetów oraz żelków.

Firma Włodarskiego kupiła Frugo wiosną ubiegłego roku. W ramach umowy nabyła prawa do nazwy Frugo, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury popularnego przed laty napoju.

Frugo  pojawiło się w polskich sklepach w 1996 roku i zostało się jednym z najbardziej znanych napojów owocowych. W 2002 roku firma Alima Gerber zdecydowała się sprzedać napój, który zaczął tracić udziały rynkowe. Markę kupiła firma Krynica Zdrój, która zbankrutowała. W 2009 roku Frugo od syndyka przejęła firma Aflofarm.