Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare w rozmowie z „Rz" powiedział, że w tym roku sprzedaż żelków Frugo może wynieść 10-15 mln zł. W przyszłym ich sprzedaż powinna już sięgnąć 200 mln zł, co da firmie silną pozycję na rynku wartym ok. 320 mln zł.
Żelki sprzedawane w czterech smakach mają kształt butelek napoju Frugo. Mają kojarzyć się konsumentowi z napojem, który jest jednym z motorów napędzających tegoroczną sprzedaż FoodCare. W ciągu siedmiu miesięcy tego roku firma sprzedał a 160 milionów butelek Frugo. W sumie w tym roku chce ich sprzedać 300- 350 mln butelek.
W tym roku pod marką Frugo FoodCare rozpoczął sprzedaż sorbetów. Wprowadził też na rynek sorbety Black, mające właściwości napojów energetyzującego. Spółka weszła też z marką Buddha na rynek alkoholowych drinków gotowych do spożycia.