Fragment trasy A2, na zachód od Warszawy, którego budowa wciąż nie została formalnie zakończona to odcinek C – 20 km odcinek z około 90 km trasy łączącej Łódź z Warszawą.  Przed Euro 2012 trasa została udostępniona kierowcom jako przejezdna.

Budowę tego odcinak za 534,5 mln zł rozpoczął chiński Covec. Po tym jak nie podołał zadaniu, w połowie 2011 roku  realizację inwestycji przejęło konsorcjum  Dolnośląskich  Surowców Skalnych (DSS) i czeskiej Boegl a Krys.  Kontrakt opiewał na 756,05 mln zł, przy kosztorysie szacowanym na 1,1 mld zł.   W marcu ubiegłego roku w związku z kłopotami  polskiego partnera Czesi przejęli realizacje inwestycji. W mocy pozostawała deklaracja, że zakończa parce  do  października 2012 r.

Tak się nie stało.  Dodatkowo wykonawca złożył roszczenia do  zmawiającego, czyli Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. -  Kwota  roszczeń   złożonych w związku  z budowa odcinka C autostrady  A2 ze Strykowa do Konotopy to 60,446 mln zł – mówi Urszula Nelken, rzecznik Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.  – Wykonawca sukcesywnie dostarcza kolejne dokumenty, a wszystkie roszczenia są   obecnie analizowane. Zaawansowanie prac na budowie A2 wynosi 98 proc.