Choć do końca zapisów jeszcze ponad dwa tygodnie, to zainteresowanie tegoroczna edycja akcji jest ogromne. Sklepy które przystąpiły do Dnia Darmowej Dostawy w 2012 r. potwierdzają znacznie większy ruch internautów tego dnia. 91 proc. w zauważyło większy ruch

na swoich stronach w porównaniu do listopada. Co piaty stwierdził, że ruch wzrósł w przedziale od 100 do 300 proc., a z kolei 9 proc. zanotowało 500 proc. wzrost oglądalności.

2 grudnia 2013 w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki. W ciągu niespełna czterech tygodni od uruchomienia zapisów zweryfikowanych jest już ponad tysiąc sklepów internetowych, które wezmą udział w akcji. Zapisy potrwają jeszcze do 30 listopada br.

– Dzięki tak dużemu zainteresowaniu naszą akcją już dziś klienci mogą przeglądać oferty 1000 sklepów. Mają czas, aby spokojnie wybrać interesujące ich produkty, które zamówione 2 grudnia zostaną dostarczone za darmo – mówi Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i organizator akcji. Dodaje także, że akcja Dzień Darmowej Dostawy to dobra okazja dla e-biznesów do promowania marki oraz zapoznania klientów ze swymi produktami. – Warto wykorzystać to internetowe święto do pozyskania nowych lojalnych klientów – podsumowuje.

W tym roku Dzień Darmowej Dostawy w Polsce przypada tego samego dnia co Cyber Monday w USA. To internetowa kontynuacja Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. Z kolei w poniedziałek po czarnym piątku sklepy internetowe zachęcają klientów do tańszych zakupów proponując duże rabaty.