Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2019 17:23 Publikacja: 26.06.2019 17:23
Foto: Bloomberg
Jej opracowanie wskazuje, jak trudno będzie sektorowi motoryzacji dojść do unijnych reguł przewidujących zmniejszenie średniej emisji spalin samochodów osobowych do 95 g CO2 na kilometr w 2021 r. AlixPartners oparła swą ocenę możliwych kar na podstawie zadeklarowanych w 2017 r. przez producentów poziomów emisji spalin. Poziomy te uległy później obniżeniu dzięki zwiększeniu przez nich sprzedaży hybryd i e-aut - pisze Reuter.
Volkswagen stwierdził, że zamierza dostosować się do europejskich norm, Fiat Chrysler ogłosił na początku kwietnia, że zgodził się zapłacić kilkaset milionów euro Tesli, aby mógł zaliczyć do swego parku jej pojazdy elektryczne i sprowadzić w ten sposób średnie emisje CO2 do dopuszczalnego poziomu.
Volvo z grupy Geely i Toyota są jedynymi firmami w sektorze, które mogą uniknąć grzywien, co pozwoli im sprzedawać nadwyżkę praw do emisji innym firmom.
Chiński gest dobrej woli przed rozmowami z USA, polski biznes coraz śmielej sięga po sztuczną inteligencję, a pr...
Polacy są gotowi odsunąć planowane wcześniej duże wydatki i ograniczyć wydatki codzienne, by latem wyjechać na w...
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas