Reklama
Rozwiń

Biznes odpowiedzialny, czyli jaki

Jak wyglądają działania CSR i jak łączyć prowadzenie firmy, nastawione z zasady na maksymalizację zysków, z akcjami prospołecznymi i zrozumieniem wartości, szczególnie wielkich firm, dla gospodarki – zastanawiali się w Gdyni eksperci.

Publikacja: 26.06.2019 23:00

Paneliści radzili, by nie wymyślać jakichś działań w obszarze CSR na siłę, tylko zastanowić się, czy

Paneliści radzili, by nie wymyślać jakichś działań w obszarze CSR na siłę, tylko zastanowić się, czym dysponujemy, w jaki sposób możemy to wykorzystać i spróbować uzyskać pełną synergię

Foto: Renata Dąbrowska

– Dla nas CSR to nic innego jak po prostu spójność celów biznesowych i społecznych. Przyświeca nam taki cel, żeby realizując działania biznesowe, pamiętać o naszym otoczeniu, czyli wspierać zarówno społeczności lokalne, jak i osoby potrzebujące – mówiła Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN Orlen, na debacie „Nowoczesne metody realizacji odpowiedzialnego biznesu", która odbyła się podczas drugiego Forum Wizja Rozwoju w Gdyni.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań
Biznes
Kina podsumowują pierwsze półrocze. Nawet „Minecraft” nie pomógł
Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces