Reklama
Rozwiń
Reklama

Biznes odpowiedzialny, czyli jaki

Jak wyglądają działania CSR i jak łączyć prowadzenie firmy, nastawione z zasady na maksymalizację zysków, z akcjami prospołecznymi i zrozumieniem wartości, szczególnie wielkich firm, dla gospodarki – zastanawiali się w Gdyni eksperci.

Publikacja: 26.06.2019 23:00

Paneliści radzili, by nie wymyślać jakichś działań w obszarze CSR na siłę, tylko zastanowić się, czy

Paneliści radzili, by nie wymyślać jakichś działań w obszarze CSR na siłę, tylko zastanowić się, czym dysponujemy, w jaki sposób możemy to wykorzystać i spróbować uzyskać pełną synergię

Foto: Renata Dąbrowska

– Dla nas CSR to nic innego jak po prostu spójność celów biznesowych i społecznych. Przyświeca nam taki cel, żeby realizując działania biznesowe, pamiętać o naszym otoczeniu, czyli wspierać zarówno społeczności lokalne, jak i osoby potrzebujące – mówiła Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN Orlen, na debacie „Nowoczesne metody realizacji odpowiedzialnego biznesu", która odbyła się podczas drugiego Forum Wizja Rozwoju w Gdyni.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama