Na jego czele stanie dotychczasowy szef DaWanda Polska czyli Marcin Szałek, który wczesnej odpowiadał za rozwój Groupon Polska. Jako Chief Business Development Officer DaWandy Marcin Szałek będzie odpowiedzialny za rozwój DaWandy na nowych rynkach (Włochy, Holandia, Francja, Wielka Brytania, Polska i nowe kraje). Jego nowe obowiązki obejmują również nowe strategiczne projekty rozszerzające portfolio firmy (w tym przejęcia i fuzje).
- Nowy zespół ma wspierać rozwój nowych rynków europejskich z Warszawy - wyjaśnia Marcin Szałek. - Jesteśmy z tego szczególnie dumni, bo tym samym DaWanda staje się jedną z niewielu światowych firm, które zarządzają swoją międzynarodową organizacją z Polski - dodaje.
Stworzenie międzynarodowego zespołu właśnie w Warszawie to decyzja Claudii Helming, założycielki i szefowej DaWandy. Uznała, że polski oddział rozwija się najszybciej spośród wszystkich startujących w 2012 europejskich biur, a wiele zastosowanych przez nas rozwiązań wprowadzanych jest teraz w innych krajach. Trwa rekrutacja do zespołu. Jako zarządzający anglojęzyczną platformą DaWandy dołączył do niego Jakub Butkowski, dotychczas odpowiedzialny za rozwój kategorii "moda" w polskiej DaWandzie. Z kolei nowym szefem polskiej DaWandy będzie Michał Gębala. Związany z firmą od początku, do tej pory zajmował się rozwojem kategorii.
W polskim zespole pracuje aktualnie piętnaście osób. W ciągu dwóch lat od wprowadzenia na polski rynek DaWanda stała się największą platformą z produktami tworzonymi ręcznie i w krótkich seriach w Polsce. Na polskiej DaWandzie można kupić ponad 240 tysięcy produktów w 5 tysiącach butików. Codziennie wystawianych jest tysiąc nowych produktów i notuje się niemal milion wizyt miesięcznie.
Serwis powstał w Niemczech 3. grudnia 2006 r., dzisiaj zatrudnia 160 pracowników 16. narodowości. Platforma jest dostępna w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Hiszpanii i we Włoszech.