Teraz szykuje katalogi produktów oferowanych przez e-commerce, dla klientów mniej obytych z Internetem, a także rozważa wprowadzenie oferty usług finansowych. - Ruch chce być firmą usługową. Nie jesteśmy już spółką zajmującą się tylko sprzedażą prasy czy papierosów, ale staliśmy się firmą logistyczną - mówi Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruch S.A. - Kolejną usługą, którą oferujemy to magazynowanie w naszych obiektach towaru sprzedawców. Nie tylko zapewniamy im dzięki temu logistykę i zmniejszamy koszty funkcjonowania, ale jednocześnie skracamy czas dostawy. Możliwości współpracy z kontrahentami mamy bardzo wiele, ale sądzę, że ostatecznie skupimy się na 2-3 usługach, a w pozostałych będziemy współpracować z innymi, wyspecjalizowanymi podmiotami, jak InPost czy XBS Logistics - dodaje.

Stolarczyk zaznacza, że rewolucja dotyczy nie tylko Ruchu, ale w zasadzie całego rynku. Ponieważ usługi paczkowe są już standardem w kilku firmach, pojawiają się nowe usługi jak np. sprzedaż prasy, wyrobów biurowych czy produktów ubezpieczeniowo-finansowych przez Pocztę Polską. - W efekcie Ruch staje się pocztą, a poczta sklepem - zaznacza.

Ruch S.A. szykuje ponadto kilka oryginalnych pomysłów, np. otworzy swoje kioski o północy na premierę gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, zaplanowaną na 24 lutego 2015. Chodzi o to, by gracze, którzy kupili tytuł w internetowej przedsprzedaży, mogli odebrać przesyłkę jak najszybciej.