Reklama

Obajtek, tak jak poczta, wycofa "NIE" z punktów Orlenu. W tle spór o papieża

Tygodnik "NIE" ma problemy przez kontrowersyjną okładkę ostatniego numeru.

Publikacja: 14.03.2023 14:42

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek

Foto: PAP/Tomasz Gzell

Daniel Obajtek poinformował na Twitterze, że koncern Orlen wycofa ze sprzedaży w swoich punktach ostatni numer Tygodnika "NIE". Prezes zarządu PKN Orlen stwierdził w tweecie, że „Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II”.

Rankiem 14 marca tygodnik "NIE" informował na Twitterze, że ostatni numer wydawanego przez spółkę Urma czasopisma być może został wycofany ze sprzedaży przez Pocztę Polską, a za wycofywanie z Poczty ma odpowiadać dystrybutor prasy firma Garamond Press.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama