KGHM tworzy globalną markę

Polskie firmy coraz częściej decydują się na zmianę nazwy. Stara staje się utrudnieniem, gdy działa się na międzynarodowych rynkach.

Aktualizacja: 15.12.2014 07:02 Publikacja: 15.12.2014 02:37

Nowa strategia wizerunkowa i odnowione logo KGHM to efekt zagranicznej ekspansji miedziowego koncern

Nowa strategia wizerunkowa i odnowione logo KGHM to efekt zagranicznej ekspansji miedziowego koncernu.

Foto: Bloomberg

Już ok. 120 firm notowanych na warszawskiej giełdzie ma za sobą rebranding połączony ze zmianą nazwy. Do tego dochodzi kilkadziesiąt spółek, które przeszły radykalną zmianę wizerunku i logo.

Wkrótce dołączy do nich KGHM, który właśnie kończy prace nad wdrożeniem nowej strategii wizerunkowej. 18 grudnia ta kwestia trafi pod obrady rady nadzorczej, chociaż formalnie zarząd ma tu wolną rękę.

Pozostało 92% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jeden diament odmieni los zadłużonego mieszkańca Indii
Biznes
Unikalna kolekcja autografów sprzedana za 78 tys. funtów. Najdroższy Mao Zedong
Biznes
Japończycy kontra turyści. Ceny w restauracjach różne dla miejscowych i gości
Biznes
Wymiany aktywami nie będzie. Bruksela zabrania transakcji z Rosjanami
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Biznes
Bernard Arnault stracił w 2024 r. więcej niż jakikolwiek miliarder