KGHM tworzy globalną markę

Polskie firmy coraz częściej decydują się na zmianę nazwy. Stara staje się utrudnieniem, gdy działa się na międzynarodowych rynkach.

Aktualizacja: 15.12.2014 07:02 Publikacja: 15.12.2014 02:37

Nowa strategia wizerunkowa i odnowione logo KGHM to efekt zagranicznej ekspansji miedziowego koncern

Nowa strategia wizerunkowa i odnowione logo KGHM to efekt zagranicznej ekspansji miedziowego koncernu.

Foto: Bloomberg

Już ok. 120 firm notowanych na warszawskiej giełdzie ma za sobą rebranding połączony ze zmianą nazwy. Do tego dochodzi kilkadziesiąt spółek, które przeszły radykalną zmianę wizerunku i logo.

Wkrótce dołączy do nich KGHM, który właśnie kończy prace nad wdrożeniem nowej strategii wizerunkowej. 18 grudnia ta kwestia trafi pod obrady rady nadzorczej, chociaż formalnie zarząd ma tu wolną rękę.

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Potężne uderzenie w rosyjskie metale. Zabroniony import i handel na giełdach
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Biznes
Grecja rozdaje pieniądze urlopowiczom, którzy stracili wakacje przez pożary
Biznes
Nowy pomysł Poczty Polskiej rozwścieczył pracowników. Myśleli, że to żart
Biznes
Sztuczna inteligencja sprzedaje samochody
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Biznes
Polski rynek pracy nie tylko dla Polaków