Reklama
Rozwiń
Reklama

KGHM tworzy globalną markę

Polskie firmy coraz częściej decydują się na zmianę nazwy. Stara staje się utrudnieniem, gdy działa się na międzynarodowych rynkach.

Aktualizacja: 15.12.2014 07:02 Publikacja: 15.12.2014 02:37

Nowa strategia wizerunkowa i odnowione logo KGHM to efekt zagranicznej ekspansji miedziowego koncern

Nowa strategia wizerunkowa i odnowione logo KGHM to efekt zagranicznej ekspansji miedziowego koncernu.

Foto: Bloomberg

Już ok. 120 firm notowanych na warszawskiej giełdzie ma za sobą rebranding połączony ze zmianą nazwy. Do tego dochodzi kilkadziesiąt spółek, które przeszły radykalną zmianę wizerunku i logo.

Wkrótce dołączy do nich KGHM, który właśnie kończy prace nad wdrożeniem nowej strategii wizerunkowej. 18 grudnia ta kwestia trafi pod obrady rady nadzorczej, chociaż formalnie zarząd ma tu wolną rękę.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama