Reklama
Rozwiń

Sieci handlowe z 40 proc. udziału w sprzedaży smartfonów

Markety z elektroniką notują coraz wyższe przychody ze sprzedaży smartfonów. Operatorzy komórkowi sami oddają im część tortu.

Publikacja: 22.01.2015 10:08

W grudniu 2014 sieci handlowe miały 40 proc. udziału w sprzedaży wartościowej smartfonów. W 2013 r.

W grudniu 2014 sieci handlowe miały 40 proc. udziału w sprzedaży wartościowej smartfonów. W 2013 r. było to 20 proc.

Foto: Bloomberg

Szybko rośnie udział sieci handlowych w sprzedaży smartfonów. Zyskują one kosztem operatorów komórkowych. Telekomy przekonują,  że liczba telefonów, które kupują u nich użytkownicy, nie maleje, a czasem nawet rośnie, ale spadek średniej ceny aparatu działa na ich niekorzyść.

Szersza półka

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?