Reklama

Sieci handlowe z 40 proc. udziału w sprzedaży smartfonów

Markety z elektroniką notują coraz wyższe przychody ze sprzedaży smartfonów. Operatorzy komórkowi sami oddają im część tortu.

Publikacja: 22.01.2015 10:08

W grudniu 2014 sieci handlowe miały 40 proc. udziału w sprzedaży wartościowej smartfonów. W 2013 r.

W grudniu 2014 sieci handlowe miały 40 proc. udziału w sprzedaży wartościowej smartfonów. W 2013 r. było to 20 proc.

Foto: Bloomberg

Szybko rośnie udział sieci handlowych w sprzedaży smartfonów. Zyskują one kosztem operatorów komórkowych. Telekomy przekonują,  że liczba telefonów, które kupują u nich użytkownicy, nie maleje, a czasem nawet rośnie, ale spadek średniej ceny aparatu działa na ich niekorzyść.

Szersza półka

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Premier Donald Tusk wskazał nowego prezesa UKE. Teraz zagłosuje Sejm
Biznes
Upadek rządu we Francji, drony nad Polską i apel producentów aut elektrycznych
Biznes
Nie ma przedsiębiorczości bez stabilności
Biznes
USA zwiększą presję na Rosję? Koszty braku zaufania i kara UE dla Google
Biznes
Pozytywne zaskoczenia w wynikach spółek
Reklama
Reklama