Aktualizacja: 22.01.2015 10:08 Publikacja: 22.01.2015 10:08
W grudniu 2014 sieci handlowe miały 40 proc. udziału w sprzedaży wartościowej smartfonów. W 2013 r. było to 20 proc.
Foto: Bloomberg
Szybko rośnie udział sieci handlowych w sprzedaży smartfonów. Zyskują one kosztem operatorów komórkowych. Telekomy przekonują, że liczba telefonów, które kupują u nich użytkownicy, nie maleje, a czasem nawet rośnie, ale spadek średniej ceny aparatu działa na ich niekorzyść.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas