Reklama

Sieci handlowe z 40 proc. udziału w sprzedaży smartfonów

Markety z elektroniką notują coraz wyższe przychody ze sprzedaży smartfonów. Operatorzy komórkowi sami oddają im część tortu.

Publikacja: 22.01.2015 10:08

W grudniu 2014 sieci handlowe miały 40 proc. udziału w sprzedaży wartościowej smartfonów. W 2013 r.

W grudniu 2014 sieci handlowe miały 40 proc. udziału w sprzedaży wartościowej smartfonów. W 2013 r. było to 20 proc.

Foto: Bloomberg

Szybko rośnie udział sieci handlowych w sprzedaży smartfonów. Zyskują one kosztem operatorów komórkowych. Telekomy przekonują,  że liczba telefonów, które kupują u nich użytkownicy, nie maleje, a czasem nawet rośnie, ale spadek średniej ceny aparatu działa na ich niekorzyść.

Szersza półka

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama