Firma wypracowała w 2014 roku 25 mln zł zysku netto, przy wzroście przychodów ze sprzedaży o 86 proc. względem roku poprzedniego, do poziomu 775 mln zł. Trzykrotnie wyższy niż w roku 2013 okazał się także zysk operacyjny EBIT, który przekroczył 32 mln zł.

Torpol poprawił wyniki dzięki realizacji dwóch bardzo dużych projektów modernizacji infrastruktury kolejowej – linii Rail Baltica oraz Nowa łódź Fabryczna. Spółka wiele zyskuje również na kontraktach w Norwegii. W ubiegłym roku zlecenia eksportowe przyniosły jej przeszło 110 mln złotych. W tym roku firma podpisała kolejny kontrakt: przebuduje tory tramwajowe w Oslo. Umowa jest warta ponad 27 mln złotych. Inwestycja obejmuje kompleksową przebudowę 1,2-kilometrowego toru tramwajowego na odcinku Ekebergparken-Jomfrubraten.

To już 11 kontrakt eksportowy, jaki Torpol będzie realizował w Norwegii. Firma występuje w Norwegii jako generalny wykonawca. W listopadzie ubiegłego roku Torpol podpisał kontrakt na modernizację kluczowych ulic w centrum Oslo. Jego wartość wyniosła 100 mln złotych i jest to największy w historii polski kontrakt eksportowy na norweskim rynku. Razem z ostatnim projektem Torpol pozyskał w Norwegii kontrakty o łącznej wartości ponad 200 mln z złotych. Firma jest obecna w Norwegii od 2010 roku poprzez swój oddział Torpol Norge. - Obecnie przekształcamy nasz oddział zagraniczny w spółkę prawa norweskiego, dzięki czemu wzrośnie wiarygodność Torpol Norge. Wykorzystując wypracowaną w Norwegii pozycję, intensywnie analizujemy perspektywy rozwoju na pozostałych rynkach skandynawskich, a zwłaszcza szwedzkim – mówi prezes Torpolu, Tomasz Sweklej.

Torpol jest liderem polskiego sektora inwestycji kolejowych i tramwajowych. Był m.in. pierwszą w Polsce prywatną firmą przystosowującą linie kolejowe do prędkości 160 kilometrów na godzinę. 8 lipca 2014 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W sumie wartość całego portfela zamówień krajowych i zagranicznych Torpolu na koniec ubiegłego roku wyniosła 1,6 mld złotych.