Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.03.2015 21:06 Publikacja: 24.03.2015 21:06
Foto: Archiwum
Action, jeden z trzech największych dystrybutorów sprzętu IT w Polsce, zwiększył w 2014 r. sprzedaż o 14,7 proc., do 5,44 mld zł, zysk operacyjny o 12,5 proc., do 92,3 mln zł, a netto o 13,5 proc., do 69,9 mln zł.
Wzrost obrotów, jak przyznają przedstawiciele Action, to głównie zasługa większej sprzedaży zagranicznej. Sprzedaż krajowa wzrosła o 2–3 proc. – Poprzedni rok był dla nas rokiem sporym wyzwań. Kontynuowaliśmy budowę nowego magazynu. Inwestowaliśmy w Niemczech. Rynek polski był trudny. Konsumenci ograniczali zakupy z uwagi na niepokoje na Wschodzie. Na rynku nie pojawił się też żaden nowy, przełomowy produkt, który pociągnąłby sprzedaż – mówi Piotr Bieliński, prezes Action.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polskie lotniska notują rekordowe wzrosty liczby pasażerów, Holandia wysyła do Polski systemy Patriot i żołnierz...
Mimo dość stabilnej produkcji miedzi zyski koncernu spadły. Tej wiosny okazały się istotnie słabsze niż rok temu...
Budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego to nie tylko lotnisko i kolej dużych prędkości. To inwestycja, która re...
Spotkanie koalicji chętnych przyniosło zapowiedź kolejnych sankcji na Rosję. Polska znów znalazła się w ogonie E...
Wojna o sukcesję w imperium Zygmunta Solorza ożywa. Założyciel Polsatu i jego syn nie widnieją już w tabeli akcj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas