Reklama

GM rusza na podbój Indii

General Motors chce osiągnąć w najbliższej dekadzie do 5 proc. udziału rynkowego w Indiach, bo uważa, że ten kraj wyprzedzi Japonię jako trzeci największy na świecie z przewidywaną sprzedażą 8 mln sztuk rocznie do 2025 r.

Publikacja: 04.05.2015 17:43

GM rusza na podbój Indii

Foto: Bloomberg

Koncern z  Detroit, który traci pieniądze po 18 latach obecności w tym kraju, przygotowuje szturm modelami dla pobudzenia malejącej sprzedaży i chce uczynić z Indii nowy światowy ośrodek produkcji i eksportu, odpuszczając Koreę, gdzie koszty pracownicze wystrzeliły w ostatnich latach.

W ramach planu strategicznego, który przedstawi w tym roku, zacznie w Indiach sprzedaż  nowych subkompaktów, bo klienci przestawiają się stopniowo z najtańszych samochodów bez dodatkowego wyposażenia na takie, które oferują więcej miejsca i są bardziej użyteczne. GM już przygotowuje dwie premiery mające poprawić jego wizerunek: w II półroczu pojawi się SUV Trailblazer, a na początku 2016 r. wielofunkcyjny van  Spin.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama