Aktualizacja: 22.07.2015 16:52 Publikacja: 22.07.2015 16:52
Foto: Bloomberg
Nowy kontrakt opiewający teoretycznie na 9,97 miliarda dolarów (bez uwzględnienia upustów negocjowanych przy zamawianiu większej liczby maszyn) jest największym zamówieniem na maszyny 767-300 w wersji cargo. Oprócz zakupu 50 maszyn FedEx zastrzegł sobie także opcję zakupu 50 kolejnych.
Zamówione maszyny mają dotrzeć do FedEx w latach 2018-23. Dzięki temu kontraktowi Boeing zobowiązał się już do produkcji łącznie 106 maszyn. Otwiera to drogę do prac modernizacyjnych nad szerokokadłubowym modelem 767, choć jeszcze niedawno koncern brał poważnie pod uwagę zaniechanie produkcji. Miejsce pasażerskich 767 w ofercie Boeinga przejął bowiem model 787 czyli Dreamliner. Tą drogą podążył także PLL LOT, który w ostatnich latach wymienił maszyny 767 na 787.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas