Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.07.2015 16:52 Publikacja: 22.07.2015 16:52
Foto: Bloomberg
Nowy kontrakt opiewający teoretycznie na 9,97 miliarda dolarów (bez uwzględnienia upustów negocjowanych przy zamawianiu większej liczby maszyn) jest największym zamówieniem na maszyny 767-300 w wersji cargo. Oprócz zakupu 50 maszyn FedEx zastrzegł sobie także opcję zakupu 50 kolejnych.
Zamówione maszyny mają dotrzeć do FedEx w latach 2018-23. Dzięki temu kontraktowi Boeing zobowiązał się już do produkcji łącznie 106 maszyn. Otwiera to drogę do prac modernizacyjnych nad szerokokadłubowym modelem 767, choć jeszcze niedawno koncern brał poważnie pod uwagę zaniechanie produkcji. Miejsce pasażerskich 767 w ofercie Boeinga przejął bowiem model 787 czyli Dreamliner. Tą drogą podążył także PLL LOT, który w ostatnich latach wymienił maszyny 767 na 787.
Wielkie koncerny technologiczne w wielu aspektach oferują rozwiązania, z których chętnie korzystają nasi klienci...
W Europie sprzęt wojskowy kupujemy w małych ilościach od krajowych dostawców, więc mogą oni dyktować naprawdę wy...
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas