Unitra stawia na nowe technologie

Polski producent wchodzi na rynek internetu rzeczy. Marka z czasów PRL dziś inwestuje w inteligentne urządzenia. Wsparł ją rodzimy start-up Oort.

Publikacja: 15.12.2015 21:00

U1, najnowszy produkt w ofercie Unitry, to tzw. inteligentna opaska

U1, najnowszy produkt w ofercie Unitry, to tzw. inteligentna opaska

Foto: materiały prasowe

Na polskim rynku pojawiła się właśnie tzw. inteligentna opaska SmartBand U1. Nie byłoby w tym nic dziwnego, bo giganci z Azji, jak: Samsung, Huawei, LG czy Sony, co rusz zarzucają rynek podobnymi urządzeniami smart – gdyby nie fakt, że opaska sygnowana jest logo Unitra. Legendarna marka, kojarzona m.in. z wieżami hi-fi, ale głównie z czasami PRL, chce teraz z przytupem wrócić do gry. Wprowadzenie do oferty U1 ma być takim mocnym akcentem.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca