Reklama
Rozwiń
Reklama

Unitra stawia na nowe technologie

Polski producent wchodzi na rynek internetu rzeczy. Marka z czasów PRL dziś inwestuje w inteligentne urządzenia. Wsparł ją rodzimy start-up Oort.

Publikacja: 15.12.2015 21:00

U1, najnowszy produkt w ofercie Unitry, to tzw. inteligentna opaska

U1, najnowszy produkt w ofercie Unitry, to tzw. inteligentna opaska

Foto: materiały prasowe

Na polskim rynku pojawiła się właśnie tzw. inteligentna opaska SmartBand U1. Nie byłoby w tym nic dziwnego, bo giganci z Azji, jak: Samsung, Huawei, LG czy Sony, co rusz zarzucają rynek podobnymi urządzeniami smart – gdyby nie fakt, że opaska sygnowana jest logo Unitra. Legendarna marka, kojarzona m.in. z wieżami hi-fi, ale głównie z czasami PRL, chce teraz z przytupem wrócić do gry. Wprowadzenie do oferty U1 ma być takim mocnym akcentem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama