Unitra stawia na nowe technologie

Polski producent wchodzi na rynek internetu rzeczy. Marka z czasów PRL dziś inwestuje w inteligentne urządzenia. Wsparł ją rodzimy start-up Oort.

Publikacja: 15.12.2015 21:00

U1, najnowszy produkt w ofercie Unitry, to tzw. inteligentna opaska

U1, najnowszy produkt w ofercie Unitry, to tzw. inteligentna opaska

Foto: materiały prasowe

Na polskim rynku pojawiła się właśnie tzw. inteligentna opaska SmartBand U1. Nie byłoby w tym nic dziwnego, bo giganci z Azji, jak: Samsung, Huawei, LG czy Sony, co rusz zarzucają rynek podobnymi urządzeniami smart – gdyby nie fakt, że opaska sygnowana jest logo Unitra. Legendarna marka, kojarzona m.in. z wieżami hi-fi, ale głównie z czasami PRL, chce teraz z przytupem wrócić do gry. Wprowadzenie do oferty U1 ma być takim mocnym akcentem.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem