Reklama
Rozwiń
Reklama

Hyundai nie radzi sobie w Chinach

Po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego w 2007 r. spadła w Chinach sprzedaż samochodów marki Hyundai.

Publikacja: 05.01.2016 11:33

Południowokoreańska firma ujawniła, że jej dostawy do Chin skurczyły się w 2015 r. o 5,1 proc. do 1,06 mln samochodów. Przyczyną tak ostrego spadku jest utrzymujące się spowolnienie gospodarcze oraz zwrot preferencji konsumentów od klasycznych samochodów typu sedan do tanich pojazdów sportowo-użytkowych (typu SUV - Sport Utility Vehicle).

Chińczycy coraz chętniej kupują również po niewysokiej cenie samochody wyprodukowane przez lokalne firmy, zwiększając tym samym ich udział w rynku kosztem międzynarodowych korporacji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama