Reklama
Rozwiń
Reklama

Hyundai nie radzi sobie w Chinach

Po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego w 2007 r. spadła w Chinach sprzedaż samochodów marki Hyundai.

Publikacja: 05.01.2016 11:33

Południowokoreańska firma ujawniła, że jej dostawy do Chin skurczyły się w 2015 r. o 5,1 proc. do 1,06 mln samochodów. Przyczyną tak ostrego spadku jest utrzymujące się spowolnienie gospodarcze oraz zwrot preferencji konsumentów od klasycznych samochodów typu sedan do tanich pojazdów sportowo-użytkowych (typu SUV - Sport Utility Vehicle).

Chińczycy coraz chętniej kupują również po niewysokiej cenie samochody wyprodukowane przez lokalne firmy, zwiększając tym samym ich udział w rynku kosztem międzynarodowych korporacji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama