Reklama

Hyundai nie radzi sobie w Chinach

Po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego w 2007 r. spadła w Chinach sprzedaż samochodów marki Hyundai.

Publikacja: 05.01.2016 11:33

Południowokoreańska firma ujawniła, że jej dostawy do Chin skurczyły się w 2015 r. o 5,1 proc. do 1,06 mln samochodów. Przyczyną tak ostrego spadku jest utrzymujące się spowolnienie gospodarcze oraz zwrot preferencji konsumentów od klasycznych samochodów typu sedan do tanich pojazdów sportowo-użytkowych (typu SUV - Sport Utility Vehicle).

Chińczycy coraz chętniej kupują również po niewysokiej cenie samochody wyprodukowane przez lokalne firmy, zwiększając tym samym ich udział w rynku kosztem międzynarodowych korporacji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Reklama
Reklama