Ford zapoluje na zamożnych klientów

Ford idzie w ślady Citroena i przedstawia luksusową wersję swoich samochodów – nazywa się Vignale i ma pomóc w odzyskaniu klientów odchodzących do marek luksusowych.

Aktualizacja: 31.03.2016 10:39 Publikacja: 31.03.2016 10:16

Ford w wersji Vignale zamierza konkurować z markami luksusowymi.

Ford w wersji Vignale zamierza konkurować z markami luksusowymi.

Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski RP Robert Przybylski

Ford sprzedał w Europie 1,5 mln aut i zarobił 0,3 mld dol. Zarobki są znikome, wcześniej pojawiały się duże straty i amerykański właściciel uważa, że znalazł rozwiązanie – skierować markę ku luksusowym produktom z wyższymi cenami.

Nazywają się Vignale i są wersjami dużych modeli jak Mondeo, S-Max, Edge i Kuga. Vignale ma eleganckie wnętrze, w tym skórzaną tapicerkę, a przede wszystkim specjalną obsługę: szybki serwis oraz usługę doradcy telefonicznego. Pierwszy Vignale pojawił się w październiku 2015 roku, był to Ford Mondeo. W niecałe trzy miesiące firma znalazła 2,5 tys. klientów na tę wersję, która w Polsce kosztuje 20 tys. zł więcej od podstawowej.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji