Reklama
Rozwiń

Ford zapoluje na zamożnych klientów

Ford idzie w ślady Citroena i przedstawia luksusową wersję swoich samochodów – nazywa się Vignale i ma pomóc w odzyskaniu klientów odchodzących do marek luksusowych.

Aktualizacja: 31.03.2016 10:39 Publikacja: 31.03.2016 10:16

Ford w wersji Vignale zamierza konkurować z markami luksusowymi.

Ford w wersji Vignale zamierza konkurować z markami luksusowymi.

Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski RP Robert Przybylski

Ford sprzedał w Europie 1,5 mln aut i zarobił 0,3 mld dol. Zarobki są znikome, wcześniej pojawiały się duże straty i amerykański właściciel uważa, że znalazł rozwiązanie – skierować markę ku luksusowym produktom z wyższymi cenami.

Nazywają się Vignale i są wersjami dużych modeli jak Mondeo, S-Max, Edge i Kuga. Vignale ma eleganckie wnętrze, w tym skórzaną tapicerkę, a przede wszystkim specjalną obsługę: szybki serwis oraz usługę doradcy telefonicznego. Pierwszy Vignale pojawił się w październiku 2015 roku, był to Ford Mondeo. W niecałe trzy miesiące firma znalazła 2,5 tys. klientów na tę wersję, która w Polsce kosztuje 20 tys. zł więcej od podstawowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama