Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.11.2017 05:46 Publikacja: 23.11.2017 05:46
Polskie firmy kosmetyczne chciałyby zwiększać sprzedaż na rynkach zachodnich. Jednak zdaniem uczestników debaty wymaga to ogromnych nakładów finansowych i wiąże się z wyższym ryzykiem.
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Polska branża kosmetyczna jest nowoczesna, kompletna i znana na świecie. Swój sukces zawdzięcza splotowi kilku czynników, z których najmniej typowym jest solidarność firm w trosce o dobro całego sektora. Rożne przedsiębiorstwa potrafią łączyć siły i jednym głosem rozmawiać z przedstawicielami władz, zarówno polskich, jak i europejskich, wspólnie kształtując odpowiednie warunki do stabilnego rozwoju – to najciekawsze wnioski z debaty „Polski przemysł kosmetyczny jako lokomotywa polskiego biznesu", zorganizowanej wspólnie przez „Rzeczpospolitą" i Bank Millennium.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Elon Musk stracił pierwsze miejsce na liście najbogatszych ludzi świata. Na szczyt zestawienia wskoczył założyci...
Rosyjskie drony naruszyły polską przestrzeń powietrzną, rząd ogłosił strategię rozwoju kraju do 2035 roku, a Smy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas