Siła branży kosmetycznej wynika z wspólnych działań

Konkurujemy, ale jesteśmy najlepiej zorganizowani w Polsce – twierdzą przedstawiciele sektora.

Publikacja: 23.11.2017 05:46

Polskie firmy kosmetyczne chciałyby zwiększać sprzedaż na rynkach zachodnich. Jednak zdaniem uczestn

Polskie firmy kosmetyczne chciałyby zwiększać sprzedaż na rynkach zachodnich. Jednak zdaniem uczestników debaty wymaga to ogromnych nakładów finansowych i wiąże się z wyższym ryzykiem.

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Polska branża kosmetyczna jest nowoczesna, kompletna i znana na świecie. Swój sukces zawdzięcza splotowi kilku czynników, z których najmniej typowym jest solidarność firm w trosce o dobro całego sektora. Rożne przedsiębiorstwa potrafią łączyć siły i jednym głosem rozmawiać z przedstawicielami władz, zarówno polskich, jak i europejskich, wspólnie kształtując odpowiednie warunki do stabilnego rozwoju – to najciekawsze wnioski z debaty „Polski przemysł kosmetyczny jako lokomotywa polskiego biznesu", zorganizowanej wspólnie przez „Rzeczpospolitą" i Bank Millennium.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama