Reklama
Rozwiń

ING sprzedaje coraz więcej funduszy przez telefon

Już ponad 20 proc. operacji sprzedaży inwestycji online jest realizowanych przez aplikację mobilną, a udział ten stale rośnie - podaje ING Bank Śląski.

Aktualizacja: 05.09.2018 13:24 Publikacja: 05.09.2018 13:23

ING sprzedaje coraz więcej funduszy przez telefon

Foto: Fotorzepa/ Grzegorz Zawisza

W 2016 roku ING Bank Śląski wprowadził do aplikacji mobilnej opcję zakupu funduszy inwestycyjnych. Już ponad 20 proc. operacji sprzedaży inwestycji w kanale digital jest wykonywanych przez telefon i udział ten stale rośnie. W kwietniu wynosił 16,3 proc., natomiast w czerwcu sięgnął już 21,3 proc. Jednocześnie co czwarty klient zapoznający się z ofertą produktową inwestycji w Moje ING robi to przez telefon. Jeszcze bardziej przekonani do obsługi mobilnej są klienci, którzy już inwestują - jedna trzecia dopłat i wypłat z funduszy jest już przez telefon. Natomiast osoby, które jeszcze nie inwestują, w badaniu wewnętrznym ING wskazały m.in., że „możliwość pełnej obsługi inwestycji w aplikacji mobilnej” mogłaby ich przekonać do lokowania swoich funduszy w banku. Z kolei przeglądanie i analiza swoich inwestycji to już w połowie mobile - w II kwartale połowa wizyt w zakładkach funduszowych odbywała się przez aplikację mobilną. Co ciekawe, nawet formalności chętnie realizowane są za pomocą smartfonów – już ponad 20 proc. klientów wypełniających ankietę inwestycyjną (MIFID) w Moim ING wykonuje ją przez telefon.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych