Aktualizacja: 21.10.2019 13:49 Publikacja: 21.10.2019 13:45
Foto: Adobe Stock
Co pół sekundy płatność mobilna w internecie, co minutę – 140 przelewów, co godzinę - prawie 100 tys. logowań, codziennie – 7,4 mln interakcji. W III kwartale liczba logowań do IKO była o 60 proc. większa niż do iPKO. To podsumowanie aktywności klientów korzystających z IKO, których jest już 4 mln.
- IKO to nie tylko nasz flagowy produkt, to esencja kierunku w jakim zmienia się i rozwija PKO BP. Dwukrotnie została uznana za najlepszą bankową aplikację mobilną na świecie właśnie dlatego, że klienci cenią sobie jej prostotę, intuicyjność. Doceniają też różnorodność możliwości bankowania, które daje swoim użytkownikom i zwinność, z jaką dostosowuje się do ich potrzeb. Mamy na to już 4 mln dowodów i to nie jest nasze ostatnie słowo – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP.
Bank zarobił sporo więcej, niż oczekiwali analitycy, liczba nowy pozwów frankowych spada, a obniżka stóp procent...
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas