Reklama

Awaria w aplikacji mobilnej Pekao

Klienci banku Pekao mają w piątek problemy z dostępem do swoich kont przez aplikację mobilną PeoPay.

Aktualizacja: 08.11.2019 13:45 Publikacja: 08.11.2019 13:42

Awaria w aplikacji mobilnej Pekao

Foto: materiały prasowe

ala

W piątek (8 listopada) po południu pojawiły się trudności z logowaniem do aplikacji mobilnej PeoPay, o czym bank Pekao poinformował na swojej stronie internetowej. Niektórzy klienci nie mogą przez to dostać się do swoich kont.

„Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Cały czas pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie aplikacji” - czytamy w komunikacie zamieszczonym przez Pekao.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Miliardowe zyski banków. To ostatni tak dobry kwartał przed podwyżką CIT?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Banki
Rosjanie uciekają z banków przed Putinem. Wracają pończochy i czarny rynek
Banki
Agata Kornhauser-Duda dostała pracę w NBP? Bank centralny dementuje doniesienia
Banki
BGK kredytuje kolejny afrykański rząd
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Sejm przyjął ustawę o podwyżce CIT dla banków. Co zrobi prezydent?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama