Nowa twarz Sbierbanku będzie drogo kosztować

Największy bank Europy Środkowo-Wschodniej zmienia logo i nazwę. Rebranding będzie oficjalnie kosztował równowartość co najmniej 126 mln złotych. Nieoficjalnie - trzy razy więcej.

Aktualizacja: 24.09.2020 16:51 Publikacja: 24.09.2020 16:34

Nowa twarz Sbierbanku będzie drogo kosztować

Foto: materiały prasowe

Rosyjski Sbierbank (ang. Sberbank) oficjalnie zaprezentował nowe logo z nazwą „Sber", podczas konferencji banku w czwartek 24 września. Nowe logo banku to niedokończone niebiesko-żółto-zielone kółko z zielonym znacznikiem wyboru wewnątrz i napisem „Sber". Tym samym rosyjska instytucja finansowa porzuca słowo „bank".

Czytaj także: S&P: Rośnie czarna dziura w rosyjskiej bankowości

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
Polacy sprawdzają umowy bankowe. Od czerwca mają być prostsze
Banki
Kwietniowa inflacja przypieczętowała obniżkę stóp procentowych w maju?
Banki
Kredyty frankowe przestają być obciążeniem dla mBanku
Banki
Pekao nie będzie składał oferty na zakup Santander BP
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Banki
Dobre wyniki Santandera na początku 2025 r. Co mówi zarząd o sprzedaży banku?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne