Reklama

Nowa twarz Sbierbanku będzie drogo kosztować

Największy bank Europy Środkowo-Wschodniej zmienia logo i nazwę. Rebranding będzie oficjalnie kosztował równowartość co najmniej 126 mln złotych. Nieoficjalnie - trzy razy więcej.

Aktualizacja: 24.09.2020 16:51 Publikacja: 24.09.2020 16:34

Nowa twarz Sbierbanku będzie drogo kosztować

Foto: materiały prasowe

Rosyjski Sbierbank (ang. Sberbank) oficjalnie zaprezentował nowe logo z nazwą „Sber", podczas konferencji banku w czwartek 24 września. Nowe logo banku to niedokończone niebiesko-żółto-zielone kółko z zielonym znacznikiem wyboru wewnątrz i napisem „Sber". Tym samym rosyjska instytucja finansowa porzuca słowo „bank".

Czytaj także: S&P: Rośnie czarna dziura w rosyjskiej bankowości

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Sejm przyjął ustawę o podwyżce CIT dla banków. Co zrobi prezydent?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Banki
Austriacka Grupa Erste: Od 200 lat buduje zaufanie, teraz inwestuje w Polsce
Banki
Jedna z ofiar Jeffreya Epsteina pozwała Bank of America i Bank of New York Mellon
Banki
Prezes banku JP Morgan Chase ostrzega przed rynkowymi „karaluchami”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Jakie wyniki pokażą banki za III kwartał? Miliardowe zyski wciąż możliwe?
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama