Wartość portfela kredytowego na koniec czerwca 2012 roku wynosiła 1,49 mld zł, o 96 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrost akcji kredytowej dotyczył zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Portfel depozytów na koniec półrocza wynosił 1,56 mld zł, 76 proc. więcej niż przed rokiem.
Meritum Bank stawia przede wszystkim na rozwój oferty skierowanej do średniozamożnych klientów, także prowadzących własny biznes. Bank koncentruje się na oferowaniu kont osobistych i kredytów gotówkowych oraz sprzedaży elastycznych pożyczek dla mikro- i małych firm.
W najbliższych miesiącach będzie skupiać się na rozwoju bankowości internetowej, w oparciu o rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe.
- Chodzi o to, aby Meritum Bank nie kojarzył się klientom jedynie z atrakcyjnymi lokatami, ale był postrzegany jako partner, z którym warto budować długoterminowe relacje i korzystać z szerokiego wachlarza naszych usług, w szczególności nowoczesnej bankowości internetowej - mówi Piotr Gawron, członek zarządu Meritum Banku, odpowiedzialny za projekt Tesco.