Reklama

BRE przygotowuje się do zmiany marki

BRE Bank wybrał agencje reklamowe, które będą obsługiwały ujednolicenie marki

Publikacja: 19.02.2013 11:14

BRE Bank zakończył przetargi na obsługę reklamową i interaktywną.

Wiodącą agencją reklamową została Grey, a agencją wspierającą będzie Brand New Heaven. Z kolei do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Wybrane firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE.

– BRE Bank w tym roku czeka zmiana nazwy i chcieliśmy, aby w tym procesie wspierały nas jak najlepsze agencje – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku.

BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank)  jest trzecim pod względem wielkości aktywów  bank w Polsce.  Obsługuje ponad 4,1 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku.

mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, a  MultiBank specjalizuje się w usługach  bankowości osobistej i kieruje ofertę do osób zamożnych.

Reklama
Reklama

Rebranding czyli ujednolicenie marki ma się rozpocząć jeszcze w pierwszej połowie roku, wraz ze startem nowej platformy mBanku z odświeżonym logo. Jeszcze przed końcem 2013 roku marka BRE i Multibank zostanie zastąpiona logiem  mBank.

BRE Bank zakończył przetargi na obsługę reklamową i interaktywną.

Wiodącą agencją reklamową została Grey, a agencją wspierającą będzie Brand New Heaven. Z kolei do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Wybrane firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE.

Reklama
Banki
Czy Donald Trump chce trzymać Jerome'a Powella w niepewności?
Banki
Szefowa Banku Rosji pod sąd. Jest wniosek do Trybunału w Hadze
Banki
BGK udzielił kredytu na przebudowę i modernizację hotelu w centrum… Rzymu
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Reklama
Reklama