Reklama

Pomyłkowe 2,45 mld na koncie klienta

Kilka dni po tym jak Citibank przez przypadek przelał 900 mln dolarów na niewłaściwe konta, klient Bank of America Corp. w Massachusetts otworzył swoje konto, aby znaleźć jeszcze większy zastrzyk gotówki: 2,45 mld dolarów.

Aktualizacja: 22.08.2020 21:18 Publikacja: 22.08.2020 20:30

Pomyłkowe 2,45 mld na koncie klienta

Foto: Bloomberg

Niestety dla klienta był to tylko błąd informacji w aplikacji banku, a pieniędzy na koncie nigdy nie było. - To był błąd w wyświetlaniu i nic więcej - powiedział rzecznik Bank of America Bill Halldin. - Został poprawiony - zapewnił.

Klient Blaise Aguirre, poinformował , że początkowo sądził, iż Bank of America sam odkryje ten błąd. Kiedy tak się nie stało, zwrócił się do banku aby zapytać o tajemnicze pieniądze pojawiające się na jego koncie zarówno w sieci, jak i w aplikacji mobilnej. Bank zapewnił, że pomyłka została naprawiona i saldo na koncie wyświetla prawidłową sumę.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Jakie wyniki pokażą banki za III kwartał? Miliardowe zyski wciąż możliwe?
Materiał Promocyjny
Buduj z nami silniejszą Europę!
Banki
Sąd w USA: Sbierbank może odpowiadać za współpracę z terrorystami z Doniecka
Banki
Co ze stopami procentowymi? Decyzja RPP niepewna
Banki
Ostatni amerykański bank żegna Rosję. Kiedyś był na tym rynku gigantem
Banki
Twórca Revoluta: Nie jesteśmy portfelem cyfrowym. Budujemy globalny bank przyszłości
Reklama
Reklama