Reklama
Rozwiń

Pomyłkowe 2,45 mld na koncie klienta

Kilka dni po tym jak Citibank przez przypadek przelał 900 mln dolarów na niewłaściwe konta, klient Bank of America Corp. w Massachusetts otworzył swoje konto, aby znaleźć jeszcze większy zastrzyk gotówki: 2,45 mld dolarów.

Aktualizacja: 22.08.2020 21:18 Publikacja: 22.08.2020 20:30

Pomyłkowe 2,45 mld na koncie klienta

Foto: Bloomberg

Niestety dla klienta był to tylko błąd informacji w aplikacji banku, a pieniędzy na koncie nigdy nie było. - To był błąd w wyświetlaniu i nic więcej - powiedział rzecznik Bank of America Bill Halldin. - Został poprawiony - zapewnił.

Klient Blaise Aguirre, poinformował , że początkowo sądził, iż Bank of America sam odkryje ten błąd. Kiedy tak się nie stało, zwrócił się do banku aby zapytać o tajemnicze pieniądze pojawiające się na jego koncie zarówno w sieci, jak i w aplikacji mobilnej. Bank zapewnił, że pomyłka została naprawiona i saldo na koncie wyświetla prawidłową sumę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych