23 września wystartuje nowa kampania marketingowa Banku Zachodniego WBK. Jak informuje bank w komunikacie jej twarzą zostanie Kevin Spacey. Ten dwukrotny zdobywca Oscara, znany jest m.in. z takich filmów jak Podejrzani, American Beauty czy ostatnio z serialu House of Cards. W pierwszym spocie, którego premiera telewizyjna zaplanowana jest na 1 października, Spacey reklamować będzie Konto Godne Polecenia.

- Kolejny etap połączenia, tzw. migracja marki, jest okazją do wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej inicjującej wzmocnienie wizerunku banku – tłumaczy cytowany w komunikacie Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

– Wybierając Kevina Spacey zależało nam przede wszystkim na podkreśleniu takich elementów pozycjonowania jak skuteczność i nowoczesność. Kevin Spacey idealnie pomaga sportretować docelowego klienta: wymagającego, ceniącego jakość i relację. Z drugiej strony aktor dobrze komunikuje się z młodszą grupą docelową: docenia niekonwencjonalne rozwiązania, zachęca do oryginalnych pomysłów wykorzystujących nowe technologie czy kanały komunikacji. Jego charyzmatyczna osobowość idzie w parze z filozofią banku, który także stale poszukuje i proponuje klientom innowacyjne podejście ułatwiające szeroko rozumiane „bankowanie". Spacey jest gwiazdą największego formatu – uważany obecnie za jednego z trzech najlepszych aktorów na świecie, swoim udziałem w naszych reklamach wesprze nowe pozycjonowanie banku, który po integracji oraz migracji marki umocni swój wizerunek i pozycję trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce – dodaje.