Reklama

Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Klienci Banku Millennium mieli w poniedziałek problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. Zgłaszali też problemy z systemem płatności BLIK. Po południu bank poinformował, że awaria została usunięta.

Publikacja: 28.10.2024 14:47

Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Foto: Adobe Stock

W poniedziałek, 28 października, w południe klienci Banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji bankowej. W serwisie Downdetector jest już kilkaset zgłoszeń dotyczących kłopotów z aplikacją Banku Millennium. Użytkownicy nie mogą się do niej zalogować. Klienci banku zgłaszają też problem z systemem płatności BLIK.

Awaria Banku Millennium. Problemy z aplikacją mobilną i systemem BLIK

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Ostatni amerykański bank żegna Rosję. Kiedyś był na tym rynku gigantem
Banki
Twórca Revoluta: Nie jesteśmy portfelem cyfrowym. Budujemy globalny bank przyszłości
Banki
FOR: podwyżka CIT dla banków zaszkodzi Polakom
Banki
Kiedy bank musi oddać pieniądze po cyberataku? Rozstrzygnięcie sporu coraz bliżej
Materiał Partnera
Cała naprzód! Strategia mBanku 2026–2030: ambitny kurs na wzrost, relacje i odpowiedzialność
Reklama
Reklama