Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Klienci Banku Millennium mieli w poniedziałek problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. Zgłaszali też problemy z systemem płatności BLIK. Po południu bank poinformował, że awaria została usunięta.

Publikacja: 28.10.2024 14:47

Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Foto: Adobe Stock

W poniedziałek, 28 października, w południe klienci Banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji bankowej. W serwisie Downdetector jest już kilkaset zgłoszeń dotyczących kłopotów z aplikacją Banku Millennium. Użytkownicy nie mogą się do niej zalogować. Klienci banku zgłaszają też problem z systemem płatności BLIK.

Awaria Banku Millennium. Problemy z aplikacją mobilną i systemem BLIK

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
To koniec prawdziwej bankowości w Rosji. Reżim kładzie rękę na kontach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Banki
Ważą się losy banków i kredytobiorców. Wskaźnik WIBOR oceni unijny Trybunał
Banki
Stopy procentowe bez zmian, RPP robi sobie przerwę po majowym cięciu. Co dalej?
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Banki
Na EKF lawina pochwał za pomysł połączenia PZU i Pekao