Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe standardy dla reklamy usług finansowych

W pilnującej przestrzegania zasad w reklamach Radzie Reklamy powołano grupę roboczą mającą opracować standardy dla reklamy produktów i usług z branży finansowej.

Aktualizacja: 27.11.2015 14:48 Publikacja: 27.11.2015 14:36

Nowe standardy dla reklamy usług finansowych

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jak podaje Rada Reklamy, do prac przystąpił Provident Polska, który zaprosił zaproszone wiodące instytucje finansowe i stowarzyszenia branżowe, m.in. Vivus Finance, PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, Związek Banków Polskich, Związek Firm Pożyczkowych, Izbę Domów Maklerskich, Polską Izbę Ubezpieczeń, Polską Izbę Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.

- Grupa ma charakter otwarty, liczymy na włączanie się do prac nad dokumentem kolejnych instytucji – mówi Konrad Drozdowski, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Jak dodaje, efekty pracy grupy, w postaci dokumentu określającego zasady reklamy produktów i usług finansowych, mają zostać zaprezentowane w pierwszym półroczu przyszłego roku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Banki
Wyniki mBanku nieco rozczarowały. Ale są i tak wyjątkowe dobre
Banki
Bank Pekao z rekordowym zyskiem w III kwartale. Pomaga wzrost kredytów
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Banki
Masowe zwolnienia w największym banku Rosji. Pracę straci 13,5 tysiąca ludzi
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama