Reklama
Rozwiń

Nowe standardy dla reklamy usług finansowych

W pilnującej przestrzegania zasad w reklamach Radzie Reklamy powołano grupę roboczą mającą opracować standardy dla reklamy produktów i usług z branży finansowej.

Aktualizacja: 27.11.2015 14:48 Publikacja: 27.11.2015 14:36

Nowe standardy dla reklamy usług finansowych

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jak podaje Rada Reklamy, do prac przystąpił Provident Polska, który zaprosił zaproszone wiodące instytucje finansowe i stowarzyszenia branżowe, m.in. Vivus Finance, PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, Związek Banków Polskich, Związek Firm Pożyczkowych, Izbę Domów Maklerskich, Polską Izbę Ubezpieczeń, Polską Izbę Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.

- Grupa ma charakter otwarty, liczymy na włączanie się do prac nad dokumentem kolejnych instytucji – mówi Konrad Drozdowski, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Jak dodaje, efekty pracy grupy, w postaci dokumentu określającego zasady reklamy produktów i usług finansowych, mają zostać zaprezentowane w pierwszym półroczu przyszłego roku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych