Aktualizacja: 20.03.2016 21:00 Publikacja: 20.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Rosną szanse na to, że kontaktowanie się z urzędami przez internet będzie łatwiejsze dzięki narzędziom, które już działają w bankach. – Chcemy, żeby w perspektywie trzech–pięciu lat połowa obywateli mogła większość swoich spraw załatwiać z administracją online – zapowiada Tadeusz Kościński, wiceminister rozwoju. – Szybki i wygodny dostęp do cyfrowych usług publicznych to ważny element opracowanego w Ministerstwie Rozwoju „Planu na rzecz odpowiedzialnego rozwoju Polski" – dodaje.
Włoska grupa uważa, że na polskim rynku jest miejsce na kolejnego dużego gracza. Chce być bankiem uniwersalnym,...
Spada liczba pozwów, rosną ugody – wynika z analizy „Rzeczpospolitej”. Do końca września tego roku posiadacze kr...
Narodowy Bank Polski opublikował listę zarobków członków zarządu w 2024 r. Jak wyjaśnia bank centralny, zrobił t...
Firma, która obsługuje już nad Wisłą 5 mln klientów, planuje zacieśnić związki z naszym rynkiem – dowiedziała si...
Strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Władze banku przekonują, że poziom zysku w III kwartale był „solidny”, m.in. dzięki niższym kosztom frankowych....
W dzisiejszych czasach internet to nie tylko wygoda – to fundament podróżowania. Korzystamy z niego, by odnaleźć drogę, sprawdzić rozkład jazdy, znaleźć restaurację czy atrakcję turystyczną, kupić bilety, zamówić transport, pozostać w kontakcie z bliskimi i dzielić się chwilą tu i teraz. Gdy w trasie tracimy dostęp do danych, podróż traci rozmach, nawigacja staje się uciążliwa, plany się komplikują, zaczyna też narastać niepokojące poczucie odcięcia od świata. Wakacje bez stabilnego internetu to nieustanny stres, którego można uniknąć.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas