Aktualizacja: 20.03.2016 21:00 Publikacja: 20.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Rosną szanse na to, że kontaktowanie się z urzędami przez internet będzie łatwiejsze dzięki narzędziom, które już działają w bankach. – Chcemy, żeby w perspektywie trzech–pięciu lat połowa obywateli mogła większość swoich spraw załatwiać z administracją online – zapowiada Tadeusz Kościński, wiceminister rozwoju. – Szybki i wygodny dostęp do cyfrowych usług publicznych to ważny element opracowanego w Ministerstwie Rozwoju „Planu na rzecz odpowiedzialnego rozwoju Polski" – dodaje.
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas