Aktualizacja: 20.03.2016 21:00 Publikacja: 20.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Rosną szanse na to, że kontaktowanie się z urzędami przez internet będzie łatwiejsze dzięki narzędziom, które już działają w bankach. – Chcemy, żeby w perspektywie trzech–pięciu lat połowa obywateli mogła większość swoich spraw załatwiać z administracją online – zapowiada Tadeusz Kościński, wiceminister rozwoju. – Szybki i wygodny dostęp do cyfrowych usług publicznych to ważny element opracowanego w Ministerstwie Rozwoju „Planu na rzecz odpowiedzialnego rozwoju Polski" – dodaje.
Sądząc po reakcji giełdy, unijny trybunał nie pogrążył sektora bankowego. Ale też sprawa WIBOR nie została rozst...
Sektor finansowy jest coraz częściej atakowany przez cyberprzestępców. O incydencie poinformował największy pols...
Nowy Fundusz Bezpieczeństwa i Obronności ma dysponować ponad 5,5 mld euro. Finansowany będzie z KPO. Ustawa o FB...
Największy polski bank, PKO BP, poinformował o cyberincydencie. Nie dotyczył on systemów transakcyjnych banku, a...
Szwajcarski Bank Narodowy (SNB) krytycznie odnosi się do ponownego wprowadzenia ujemnych stóp procentowych. Bank...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas