Które banki są najlepsze w kontaktach z klientem?

Z najnowszego badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao SA.

Aktualizacja: 11.01.2021 14:20 Publikacja: 11.01.2021 14:14

Które banki są najlepsze w kontaktach z klientem?

Foto: AdobeStock

Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Średni wynik ogólnego rankingu spadł o 2,2 pkt w porównaniu z poprzednim badaniem i obecnie wynosi 78,5 pkt (na 100 możliwych).

Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 38 sekund. Czas ten wzrósł o 8 sekund w porównaniu z poprzednią falą badania. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www klienci czekają w Santander Bank Polska. To 9 sekund w przypadku kontaktu telefonicznego i 2,8 godziny - mailowego.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Szwajcarski bank centralny tnie stopy mocniej niż się spodziewano