Reklama
Rozwiń
Reklama

Które banki są najlepsze w kontaktach z klientem?

Z najnowszego badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao SA.

Aktualizacja: 11.01.2021 14:20 Publikacja: 11.01.2021 14:14

Które banki są najlepsze w kontaktach z klientem?

Foto: AdobeStock

Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Średni wynik ogólnego rankingu spadł o 2,2 pkt w porównaniu z poprzednim badaniem i obecnie wynosi 78,5 pkt (na 100 możliwych).

Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 38 sekund. Czas ten wzrósł o 8 sekund w porównaniu z poprzednią falą badania. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www klienci czekają w Santander Bank Polska. To 9 sekund w przypadku kontaktu telefonicznego i 2,8 godziny - mailowego.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Banki
Wyniki mBanku nieco rozczarowały. Ale są i tak wyjątkowe dobre
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Banki
Bank Pekao z rekordowym zyskiem w III kwartale. Pomaga wzrost kredytów
Reklama
Reklama