Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.01.2021 14:20 Publikacja: 11.01.2021 14:14
Foto: AdobeStock
Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Średni wynik ogólnego rankingu spadł o 2,2 pkt w porównaniu z poprzednim badaniem i obecnie wynosi 78,5 pkt (na 100 możliwych).
Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 38 sekund. Czas ten wzrósł o 8 sekund w porównaniu z poprzednią falą badania. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www klienci czekają w Santander Bank Polska. To 9 sekund w przypadku kontaktu telefonicznego i 2,8 godziny - mailowego.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Sądząc po reakcji giełdy, unijny trybunał nie pogrążył sektora bankowego. Ale też sprawa WIBOR nie została rozst...
Sektor finansowy jest coraz częściej atakowany przez cyberprzestępców. O incydencie poinformował największy pols...
Nowy Fundusz Bezpieczeństwa i Obronności ma dysponować ponad 5,5 mld euro. Finansowany będzie z KPO. Ustawa o FB...
Największy polski bank, PKO BP, poinformował o cyberincydencie. Nie dotyczył on systemów transakcyjnych banku, a...
Szwajcarski Bank Narodowy (SNB) krytycznie odnosi się do ponownego wprowadzenia ujemnych stóp procentowych. Bank...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas