Aktualizacja: 08.12.2016 08:54 Publikacja: 08.12.2016 08:50
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, Bank umożliwił Klientom bezpłatne dokonywanie przelewów w placówkach własnych, sieci placówek pocztowych oraz przez Infolinię. Bank chce w ten sposób zrekompensować klientom chwilowy brak dostępu do bankowości internetowej.
- Do czasu uzyskania pełnej wydajności bankowości internetowej, realizacja operacji bankowych, takich jak: wpłaty, wypłaty, przelewy, sprawdzania salda rachunków czy innych, niezmiennie realizowana jest z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z bankiem, w tym 4600 placówek Banku i Poczty i poprzez infolinię nr 801 100 500 – mówi Bartosz Trzciński z Biura Prasowego Banku Pocztowego. Poza tym godziny pracy Infolinii zostały wydłużone do godziny 24:00.
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas